vineri, 20 februarie 2015

Scriitorul zilei: Eugen Barbu
ilazu.blogspot.com/2012/02/scriitorul-zilei-eugen-barbu-poezii.html


Poezia zilei

Anunț f.f.f. important:
Joi 26 februarie, ora 16:00, la Sala Calderon (str. J.-L. Calderon nr. 39, sector 2), va avea loc
- Remember Grigore Vieru - ar fi împlinit 80 de ani! Prezintă Mihai Prepeliță;
- Aniversare Ion Lazu - 75 de ani. Prezintă: Maria Urbanovici, Radu Voinescu, Ștefan Dimitriu, Marian Drăghici.
În deschiderea Serii de poezie WMP (Mișcarea mondială a poeților de pretutindeni), 12 poeți din București vor citi din poeziile lor;
În încheiere, un microrecital CELESTE, Felicia Popescu (chitară), Nicu Șandru (Flaut)



Ion Lazu - O pagină de jurnal, 2006


17 februarie. Ieri dau prin Romană, dar nu apăruse Luceafărul. Am tras tare şi am adus la zi Jurnalul pe calculator, completînd anul 2004 care fusese sărit. Rămîn prin casă destule foi volante care trebuiesc integrate. Scrisoare Georgetei, îi promitem să mergem la botez, pe 7 mai. Trimit Sălbaticul Ţucăi, de ziua ei, 64 de ani. Plimbare în jurul lacului IOR. Telefon de la Şarambei, să mă prezint luni la 9:00 cu actele pentru angajare. Telefon lui Ion Murgeanu, care se resemnează să corecteze cartea şi să nu-l mai chinuie pe Ţone. Treaba lor! Telefon de la Claudia Ilie: încîntată de romanul meu, surprind cu mare stil mediul mineresc, locurile, oamenii, pe ai mei… Avea de mers undeva şi s-a luat cu cititul… Cumpăr dischete şi CD-uri, în ideea de a avea pregătite cîteva oferte pe la edituri şi reviste. Mîine definitivez acele texte avute în vedere.

 Va urma



Fotografii... Flori pentru Lidia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu