luni, 27 mai 2013

Scriitorul zilei: Ovidiu Papadima
http://ilazu.blogspot.ro/2012/05/scriitorul-zilei-ovidiu-papadima.html




Poezia zilei: Elisabeta Isanos 

Mică-i lumea...

Se-ntunecă devreme pe pământ,
nici păsările nu mai ştiu ce sânt:
de noapte ori de zi? Şi zboară seara,
ca literele smulse din cuvânt.

E-o vreme blândă pentru cerşetori,
cu soare pentru cei ăncrezători,
dar se răzbună: cin-te-a pus să crezi?
Pe geam îngheaţă suflete de flori.

În lumea asta mică şi nebună,
îmi fulgeră-n călcâi, în cot îmi tună,
un cerşetor întinde mâna-n gol
şi degetele i se frig de lună!

(Din Poemele Dagmarei / Les poemes de Dagmar, Ed. Lucman, 2013) 




Fotografii... mi-am amintit de Pacific...(mai 2008...)




 


Fotografie







Lidia Lazu saluta Oceanul...
http://youtu.be/GKUROlsRI1k

Fotografie

Un comentariu:

  1. Frumoasă Doamnă Poetă Elisabetă!

    ... Vă rog să vă cătaţi de urgenţă un Baladist ( nu neapărat sara wiesel, iar zilele neapărat trist).
    Eu, personal, cunosc - efemeridic - un saxofonist ce şi-a pierdut Saxofonul, în seara-n care Nicolae B. o făcea pe baronul, pe banii Gazdei de la Han... Ei, care... Cel de pe Dîmboviţă, unde manuci, beizadele şi haimanale (tot pun, tot) au pus Ţara la cale!
    Ah, Doamne, ce V-aş mai asculta: pe Darvis saxofonind, şi psalmodiind, pe Domnia-Ta!
    Culai

    RăspundețiȘtergere