marți, 28 mai 2013

Scriitorul zilei: Tudor Ţopa
http://ilazu.blogspot.ro/2012/05/scriitorul-zilei-tudor-topa-consemnare.html



Poezia zilei: Elisabeta Isanos
Meseria


Meseria de om îmi soarbe tot timpul,
aş putea să mai renunţ la tabieturi
ori să facem cu schimbul ,
e greu să nu cazi deloc în patru labe,
e greu să vorbeşti cu multe silabe,
n-am liberă nici o secundă,
ar trebui să renunţ trei zile şi trei nopţi
la meserie, să cad pe inelele trupului,
dar nimeni nu vrea umblet târâş,
nu râvneşte nimeni urletul lupului.

Sunt istovită până la Dumnezeu,
prefer să dorm, e mai ieftin dormitul,
dar cu ochii deschişi şi la pândă mereu,
ca pasărea când îşi pune pe streaşină schitul.

N-am timp nici de zarea cu auroră,
n-am timp de mine niciodată,
mai smulg câte-o nenorocită de oră,
o secundă-nlemnită şi alta speriată.

Să te ţii cum se spune pe picioare
nu mai e meserie ci robie curată,
ca ocnaşii la sare.

O vacanţă, fie şi scurtă!
O, fericiţii care se târăsc pe burtă,
o, cer îmbrădat şi apă-ntrestiată!
Vergile umbrei pe tigrul de soare!

(Din Poemele Dagmarei / Les poemes de Dagmar, Ed, Lucman, 2013).


ion lazu, Fotografii: Mi-am amintit de...Palm Spring... 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu