miercuri, 9 octombrie 2013

Roşia Montană forever
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sAeRDWPNJxA#t=10
 Veşti rele despre gazele de şist:   http://gandeste.org/politica/un-alt-%E2%80%9Cpret%E2%80%9D-al-gazelor-de-sist-cutremurele/26280
http://www.istoria-romanilor.com/omv-si-cutremurele-de-la-galati-este-intamplator-faptul-ca-sunt-in-zona-schela-independenta/2013/10/02

Veşti bune pentru românii din zona Timoc- Serbia
http://www.napocanews.ro/2013/10/in-scolile-din-timoc-se-va-preda-limba-romana.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+napocanews%2FhIWc+%28NapocaNews%29

Scriitorul zilei : Emil Manu  http://ilazu.blogspot.ro/2012/10/scriitorul-zilei-emil-manu-poezia-zilei.html

Poezia zilei: Tudor Cicu - Niciodată parodii...Nichita Stănescu: Îngerul cu o carte în mâini.










































Ion Lazu - O pagină de Jurnal, 1994
18 08 94. Îl visez pe Nichita recitînd unei adunări de muncitori poezii traduse de el din Lenin, cu o voce nu prea adecvată şi semănînd la chip cu V.I.L.; eram mirat şi-mi părea şi rău că poetul se compromite astfel.
Poezia: Ochii mei nu te privesc dar retinele lor exultă
Mîinile nu te ating dar le simt transformîndu-se-n aripi…
Trupul meu stă întors cu spatele dar carnea jubilează de presimţirea
Prezenţei tale, iubito.
Am văzut atîta suferinţă şi umilinţă decurgînd din sărăcie, din înapoiere, că m-am îmbolnăvit de milă pentru toată viaţa. Posibil ca alţii să fi văzut şi mai multe umilinţe, dar vor fi ridicat din umeri, trecînd mai departe, mulţumind proniei că s-au născut cu un pic de noroc.
Nichita: Schimbă-te în cuvînt ca să nu te roadă viermii. (Marea supravieţuire)
A murit Elias Canetti, la 89 de ani.
15 aug.94. Ieri peste zi, nu numai seara, cam frig, aici, sub Făgăraşi iar de dimineaţă, ceaţă pînă în uşa bucătăriei. Azi fiind sărbătoare mare, nimeni nu ar îndrăzni să lucreze în cîmp, însă la uzină nu lipseşte nimeni.
Cu ieşirea lui A. din copilărie – căci asta se întîmplă în fapt acum, oricît aş vrea eu să amîn consemnarea evenimentului – am un alean în suflet, de parcă aş pierde (eu, nu numai el!) ceva iremediabil – sunt (încă o dată), cu luciditate şi durere, eu cel care îşi pierde copilăria/deschiderea spre acest paradis sufletesc în mod definitiv, abia acum.
Va urma


Cărţile din bibliotecă : Tudor Cicu 



   






































ion lazu - Fotografii cu scriitori ... la alegerile din Oct. 2009


Felix Sima, Şerban Codrin

Viorel Dianu, Lidia Lazu, Bujor Nedelcovici, Valeriu Mircea Popa

Mihai Prepeliţă

Florin Costinescu, Dan Simionescu, Eugen Negrici, Viorel Dianu


... Adrian Alui Gheorghe, Paul Aretzu, Simona-Grazia Dima, Dinu Flămând...